I. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIENIA

1
. Sklep internetowy MF HOR prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet poprzez stronę www.mfhor.pl
2.  Podane ceny są cenami netto. Do ceny należy dodać podatek vat 23%

3. Zamówienia od klientów są przyjmowane przez stronę www.mfhor.pl Każde prawidłowo złożone zamówienie powoduje automatyczne wysłanie przez system informatyczny wiadomości e-mail, potwierdzającej odebranie zamówienia przez sklep.

4.
Po odebraniu zamówienia, następuje przegląd pod względem możliwości realizacji i przygotowanie towaru do wysyłki. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie sklepu.


5. Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT, w chwili, gdy wszystkie towary wybrane w zamówieniu są skompletowane i gotowe wysyłki.

6.
Do klienta przesyłana jest informacja przez e-mail o wysyłce. Dla towarów aktualnie niedostępnych lub realizowanych na indywidualne zamówienie, sklep wyśle e-mailem informację o możliwości i terminie realizacji. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem.

7.
W przypadku wątpliwości co do przyjętego zamówienia (np. niekompletne lub nieprawidłowe dane klienta), sklep wyśle e-mail w celu potwierdzenia zamówienia. Jeśli uzyskanie potwierdzenia zamówienia będzie niemożliwe w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.



II. WYCOFANIE ZAMÓWIENIA


1.
Złożone zamówienia, można wycofać wysyłając e-mail z żądaniem anulowania, podając numer zamówienia oraz dane osobowe i adresowe zamawiającego. Informacja o anulowaniu zamówienia zostanie wysłana do klienta przez e-mail. Nie możemy anulować zamówień, które zostały już wysłane jak też zamówień na indywidualne życzenie klienta, które są już w trakcie realizacji.

2.
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od odebrania przesyłki, składając oświadczenie na piśmie, oraz dokonując zwrotu przedmiotowego towaru w ciągu 14 dni. Równowartość zwróconego towaru otrzyma klient w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zwracanego towaru do sklepu przelewem na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

3.
W przypadku zwrotu towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, zwrot może nastąpić tylko w porozumieniu ze sklepem. Po zaakceptowaniu zwrotu , w terminie do 5 dni roboczych zostaną wystawione i wysłane na adres wskazany w zamówieniu oryginał i kopia faktury korygującej. W ciągu 14 dni od daty dostarczenia podpisanej kopii faktury korygującej klient otrzyma zwrot pieniężny na podany rachunek bankowy.

4.
Niemożliwe jest zwrócenie artykułów na których na zlecenie zamawiającego wykonano wszelkiego rodzaju nadruki, hafty lub naszycia oraz artykułów wykonanych na indywidualne zlecenie klienta. Do zwracanego towaru koniecznie dołączyć należy dowód zakupu (paragon lub WZ w oryginale lub kserokopia faktury VAT). Zwrot towaru może nastąpić tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i jest kompletny.

5.
Koszty zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy ponosi klientZwroty towaru realizowane przez klientów za pobraniem nie będą przyjmowane. 


III. DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW


Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia mailem i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).



IV. FORMY PŁATNOŚCI


1. Gotówka: osobiście w sklepie


2.   Przelew: w przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym lub przelewem elektronicznym, klient po złożeniu zamówienia dokonuje wpłaty na numer konta.
57 1050 1953 1000 0090 7064 0835
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.  W chwili, gdy wpłata wpłynie na nasze konto, przystąpimy do realizacji zamówienia.

3. Gotówka /Za pobraniem: należność wpłacona na ręce listonosza lub kuriera.


V. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizujemy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia ,łącznie z dostawą (od poniedziałku do piątku, dostawcy nie pracują w soboty, niedziele i święta).Jeżeli brak jest niektórych zamówionych towarów lub towarów realizowanych pod indywidualne zamówienie, wysyłamy e-mailem informację o możliwości i terminie realizacji.




VI. DOSTAWA ORAZ KOSZTY PRZESYŁKI




1. Dostawa realizowana jest na koszt kupującego
.
Koszt dostawy zostanie naliczony w zależności od masy przesyłki, formy płatności i formy dostawy. Informacja o jego wysokości jest podawana w momencie składania zamówienia. 

2. Zamówione produkty dostarczane są na terenie kraju.

3. Prosimy o zwrócenie uwagi na prawidłowe wypełnianie swoich danych adresowych.